RSS RSS   Frequently Asked Questions FAQ   Kwebbelhoekje Chat   View the advanced search options Search   Register Register   Login Login   Exercise Exercise
  Change font size Print view It is currently May 26th, 2013, 1:58 am    

Kun je helpen

Een hoekje voor absolute beginners. Hier schrijf je alleen eenvoudige zinnen en over eenvoudige onderwerpen / A corner for absolute beginners. Here, you only write simple phrases and about simple topics.
Forum rules
When correcting Dutch texts, (most) vraagbaken use a colour code to distinguish between different types of mistakes. See also: viewtopic.php?f=3&t=753&p=5506#p5506

Kun je helpen

Postby Shazzy » June 1st, 2012, 10:28 pm

Hoi

Can someone check this letter to me. It's going to be an email that I will send to NTI about a course I am interested in doing.

Bedankt.

Shazzy

Grachte heer

Ik zag uw advertentie in een Nederlandse tijdschrift, en ik zal graag weten of het mogelijk is om de NT2 niveau-1 te doen. Ik woon in Engeland, kan ik deze cursus als buitenlander volgen?

De cursus nummer die ik belangstelling voor heb, is 6641. Al heb ik een GCSE examen Nederlands (Engelse examen Niveau-A2).

Ik geloof dat ik naar Nederland moet komen, om het examen af te leggen. Dat is geen probleem.

Er zit geen in uw advertantie informatie over de wijzen van betaling. Kunt u mij zeggen hoe ik dat kan? Betaling met éèntermijn is ook geen probleem.

Uw advertentie vermeldt ook over een 25% korting. Is dat geldig voor deze cursus, en zo ja,hoe lang duurt deze korting?

Ik zie uw antwoord tegemoet.

Met vriendelijke groeten
Shazzy
Superlid

Country of residence: United Kingdom
Mother tongue: English
Second language: Dutch

Kun je helpen

Sponsor

Do not like ads? Register for free and view this forum without ads.
Sponsor

Re: Kun je helpen

Postby Joke » June 2nd, 2012, 12:44 pm

Hoi Shazzy,
Prima brief! Ik heb hem nog een klein beetje verbeterd.
Groetjes Joke
Shazzy wrote:Ik zag uw advertentie in een Nederlands tijdschrift, en ik zou graag willen weten of het mogelijk is om de cursus NT2 niveau-1 te doen. Ik woon in Engeland, kan ik deze cursus als buitenlander volgen?

Het nummer van de cursus waar ik belangstelling voor heb, is 6641. Ik heb al een GCSE examen Nederlands gedaan (een Engels examen op niveau-A2).

Ik geloof dat ik naar Nederland moet komen, om het examen af te leggen. Dat is geen probleem.

Er staat geen informatie in uw advertentie informatie over de wijzen van betaling. Kunt u mij zeggen hoe ik dat kan doen? Betaling in één termijn is ook geen probleem.

Uw advertentie vermeldt ook over een 25% korting. Is dat geldig voor deze cursus, en zo ja, hoe lang duurt deze kortingsactie?

Ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Met vriendelijke groeten
Joke
Native speaker & global moderator

Country of residence: Netherlands
Mother tongue: Dutch (Netherlands)
Second language: English

Return to Beginnershoekje